16.09.2022 Rynek medialny
Międzynarodowy Dzień Sprzątania Świata. World Cleanup Day w Polsce
Reporterzy.info wspierają
Już 17 września odbędzie się kolejna edycja World Cleanup Day, czyli Międzynarodowego Dnia Sprzątania Świata. To wyjątkowy dzień w roku, gdy mieszkańcy całego świata sprzątają naturę w swoich krajach! Organizatorem akcji w Polsce zostało po raz kolejny Planet Heroes.
W tym roku World Cleanup Day odbędzie 17 września. Miliony ludzi na całym świecie wyjdą do lasu, na plażę lub do parku, by pozbierać śmieci, które zatruwają i zanieczyszczają naturę, a które zostawiliśmy my — ludzkość. To ważne, by w ten jeden dzień w roku przypomnieć sobie i innym, a zwłaszcza dzieciom, że o Ziemię dbać trzeba codziennie.
Posprzątaj śmieci i zostań #PlanetHero
Również Polska będzie sprzątać 17 września – tegoroczna edycja WCD zorganizowana zostanie w kilku miejscach w Polsce pod patronatem UNEP Grid Warszawa. Do wydarzenia znów dołączą firmy, szkoły, organizacje pozarządowe i mieszkańcy miast w całym kraju — sprzątać będą miasta: Warszawa (dzielnica Wisła), Wrocław, Poznań oraz Lublin.
Patronem medialnym wydarzenia zostały Rzeczpospolita, RMF FM oraz Nowiny24.
Konkurs dla lokalnych przedsiębiorców
Platforma, wspierana przez ONZ i współpracująca z wieloma firmami w ramach edukacji ekologicznej, organizuje akcje zbierania śmieci dla pracowników firm i wspiera tworzenie własnych projektów ekologicznych. W ramach WCD Planet Heroes organizuje konkurs dla firm, w którym lokalni przedsiębiorcy oraz ich pracownicy mogą sprawdzić swoje możliwości.
Czym jest Planet Heroes?
Głównym partnerem wydarzenia po raz kolejny zostało Planet Heroes: pierwsza ekologiczna platforma o charakterze crowd-fundingowym. To narzędzie i społeczność, w ramach której użytkownicy sprzątają każdego dnia, publikując swoje małe projekty i otrzymując od innych użytkowników dotacje finansowe.
Chcesz dołączyć i zorganizować akcję sprzątania?
Napisz na wcd@planetheroes.app!
PRZERWA NA REKLAMĘ
Zobacz artykuły na podobny temat:
Tytuły i emocje w portalach informacyjnych. Analiza Sentimenti
Damian Grimling
Portale informacyjne od wiosny 2020 zostały zdominowane doniesieniami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19). Firma Sentimenti przeprowadziła pomiar emocji, jakimi we wrześniu były nasycone tytuły publikacji zamieszczonych na głównych stronach najważniejszych polskich portali.
Szanse i zagrożenia dla dziennikarzy prasy lokalnej
dr Lidia Pokrzycka
Po 1989 roku na regionalnym rynku prasowym w Polsce następowały zmiany własnościowe. Jednak zarazem środowisko dziennikarskie zaczęło odczuwać skutki narastającego bezrobocia.
"Polska". Sukces czy porażka?
Jarosław Jakimczyk
Nowy dziennik ogólnopolski, wydawany przez Grupę Wydawniczą Polskapresse, powinien wyjaśnić zagadkę dalszych kierunków rozwoju rynku prasowego w naszym kraju.
Ile razy czytelnik sięga po czasopismo. Badanie PBC
BARD
Czytelnicy powracają średnio 1,9 raza do jednego wydania dziennika oraz 2,6 raza do jednego wydania magazynu. Polskie Badania Czytelnictwa opublikowały wyniki badania tak zwanej liczby powrotów do wydań prasy drukowanej. Autorzy sprawdzili też, jaka jest średnia liczba kontaktów z prasową reklamą.
Zaufanie do informacji z internetu. Wyniki badań 2017
Monika Koziar
Tylko 29% internautów ma świadomość, że dostęp do informacji w internecie może być regulowany, a zaledwie 14% zgadza się ze stwierdzeniem, że nie wszyscy mamy do nich równy dostęp.
Wzruszyć, rozśmieszyć, pobujać. To od muzyki zależy czy polubisz reklamę
Bartłomiej Dwornik
Jak wywołać w odbiorcy reklamy takie emocje, na jakich nam zależy i jakie zaskakujące efekty może dać łamanie utartych schematów? Kiedy lepiej sprawdzi się muzyczny hit, kiedy dedykowany kompozytor, a nawet... jak wycisnąć łzy z oczu motorowodniaka? Rozmawiamy z Martą Dudziewicz, music supervisorem z firmy Sirens. I na wszystko mamy dowody oraz przykłady.
Popularność treści gamingowych w polskim internecie. Badanie IQS
Karolina Kałużyńska
63% osób w badanej grupie graczy w wieku 9-55 ogląda przynajmniej jeden polski kanał gamingowy. To niemal 11 milionów osób z populacji graczy w Polsce szacowanej przez IQS w badaniu "Game Story" na 17 284 000 osób.